انجام ۲۰۰ عملیات آتش‌نشانی مرتبط با سیل مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) غربالگری جنین ممنوع شده یا استاندارد؟ محمد، دومین نام پرطرفدار پسران در انگلستان شد! تداوم بارش شدید باران و تگرگ در خراسان‌رضوی | انسداد ۳ مسیر جاده‌‌ای در استان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت یک موتورسوار براثر تصادف در میدان استقلال مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد تماس‌های اورژانس مشهد رکورد زد | از تماس‌های غیراورژانسی بپرهیزید (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمالاً دیگر بارشی به این میزان در مشهد نداریم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان با پابند الکترونیک امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند میدان امام علی (ع) به امام حسن (ع) بسته شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد کشف ۴۰ کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حضور ۳۸۰ پزشک و پرستار در شهرستان‌های خراسان‌رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی حوزه سلامت مشهد برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از سیلاب بیش از ۴ هزار تماس با اورژانس مشهد درپی بارش باران‌های سیل‌آسا خسارت ۴۵ هزار میلیارد ریالی سامانه بارشی اخیر به بخش کشاورزی خراسان‌رضوی تاکنون (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزئیات انفجار تانکر حمل مازوت در سنندج با ۲ کشته

  • کد خبر: ۹۵۱۰۶
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳
جزئیات انفجار تانکر حمل مازوت در سنندج با ۲ کشته
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در پی آتش سوزی امشب بر اثر واژگونی یک دستگاه تانکر حامل مازوت در محور حسین آباد سنندج، حدود ۲۰ تا ۳۰ خانه دچار آسیب شد و ۲ نفر هم جان باختند.

به گزارش شهرآرانیوز، پیام جلالی اظهار کرد: در پی واژگونی یک دستگاه تانکر حامل مازوت در محور حسین آباد سنندج این خودرو دچار آتش سوزی شد و به خانه های اطراف هم سرایت کرد.

جلالی عنوان کرد: این حادثه  ساعت۲۰ امشب در ۴۰ کیلومتری سنندج روی داد که بر اثر واژگونی محتویات تانکر و گسیل شدن آن به سمت خانه‌ها دچار حریق شد و در لحظات اول راننده جان باخت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در این حادثه ۱۰ تا ۱۵ خودرو نیز آسیب دیده و به خاطر آتش سوزی دچار صدمه شده است و ۶ نفر نیز مصدوم شده اند.

جلالی بیان کرد: تیم‌هایی از آتش نشانی و شرکت گاز در محل حادثه مشغول به امداد و نجات هستند و مسیر لوله انتقال گاز قطع شده، ولی مواد ریخته شده در حال سوختن است.

وی با بیان اینکه هنوز آمار دقیقی از تعداد مصدومین و جانباختگان مشخص نیست، افزود: تعدادی از مصدومین با خودروی شخصی به مراکز درمانی منتقل شده اند و احتمال افزایش آمار وجود دارد.

جلالی گفت: امکان اسکان اضطراری خانواده‌هایی که خانه هایشان دچار آتش سوزی شده فراهم شده و در حال اسکان آن‌ها هستیم.

وی در پایان یادآور شد: این آتش سوزی با مشارکت ۲۸ نفر در قالب هفت تیم امداد و نجات مهار شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->